Przejdź do treści

udostępnij:

Ostatni dzień zapisów na akcje The Dust. Środki pozyskane w ofercie umożliwią Spółce dalszy dynamiczny rozwój

Jeszcze tylko do 29 sierpnia (wtorek) można składać zapisy w transzy inwestorów indywidualnych na akcje spółki The Dust, producenta gier mobilnych w modelu advergamingowym oraz free-to-play. Spółka zamierza zadebiutować na NewConnect jeszcze w 2017 r. Cena maksymalna, po której zapisy na akcje składają inwestorzy wynosi 12 zł, natomiast ostateczna cena emisyjna zostanie ustalona 30 sierpnia.

The Dust specjalizuje się w produkcji gier na urządzenia mobilne w dwóch modelach: gry reklamowe na zlecenie (tzw. advergaming) oraz gry własne dystrybuowane w modelu F2P (free-to-play). Środki pozyskane w ramach emisji zostaną przeznaczone na rozwój Spółki, w szczególności na ekspansję na rynku gier F2P.

Rozwój segmentu gier własnych w modelu free-to-play umożliwia nam intensyfikację działalności na dużo większym, globalnym rynku mobilnej rozrywki oraz kontynuację dynamicznego wzrostu w długim terminie. Obecnie prowadzimy prace nad 3 tytułami, które planujemy wydać jeszcze w tym roku. Będzie to m.in. Galaxy Soldier – shooter osadzony w świecie sci-fi. Dzięki wykorzystaniu części kodu, który tworzymy podczas produkcji gier na zlecenie w znacznym stopniu ograniczamy czas i koszt tworzenia danego tytułu.

powiedział Jakub Wolff, Prezes Zarządu The Dust.

Tylko do tej pory Spółka zrealizowała 23 gry reklamowe na zlecenie klientów korporacyjnych m.in. dla Grupy Maspex (marki Tymbark i Kubuś) – gry „Kapsel Run!”, „Kapsel Run 2 Challenge” i „Gry Kubusia”. Spółka wyprodukowała również pierwszą grę w technologii rozszerzonej rzeczywistości na platformę Microsoft - Kings of Cards. Działalność w segmencie free-to-play The Dust rozwija od prawie 2 lat. W tym czasie zespół deweloperski przygotował 8 produkcji własnych, m.in. „The Last Run - Dead Zombie Shooter”.

Planujemy dalszy rozwój w segmencie advergamingowym, zarówno w Polsce, jak i zagranicą. Gry na zlecenie to ostatnio jedno z efektywniejszych działań marketingowych, generujące wysokie zaangażowanie konsumentów, co znajduje swoje odzwierciedlenie w budżetach marketingowych naszych klientów, a tym samym w naszych wynikach finansowych. Obecnie przygotowujemy plan ekspansji zagranicznej, w ciągu kilku miesięcy ruszają działania sprzedażowe, co już w przyszłym roku przełoży się na dalszy wzrost wyników.

dodał Jakub Wolff.

Spółka w I półroczu 2017 roku odnotowała bardzo dobre wyniki finansowe. Przychody ze sprzedaży wyniosły 625 tys. zł, co oznacza dwukrotny wzrost w porównaniu z przychodami w całym 2016 roku. Zysk netto w I półroczu 2017 r. wynosił 399 tys. zł i był ponad 5 krotnie wyższy niż w całym 2016 r., kiedy wyniósł 73 tys. zł.

Według informacji otrzymanych od oferującego, nasze akcje cieszą się sporym zainteresowaniem wśród inwestorów. We wtorek kończą się zapisy dla inwestorów indywidualnych, natomiast w przyszłym tygodniu nastąpi ich przydział. Kolejnym etapem będzie jak najszybsze wprowadzenie akcji do obrotu na NewConnect. 

komentuje Jakub Wolff.

W ramach publicznej oferty akcji inwestorzy mogą kupić do 220.000 akcji, z czego 145.000 stanowią akcje nowej emisji serii C, a kolejne 75.000 to istniejące akcje serii B. 30 sierpnia, po zakończeniu procesu budowy księgi popytu, Spółka opublikuje cenę emisyjną akcji. W dniach 31 sierpnia i 1 września będą przyjmowane zapisy w transzy dużych inwestorów. Do 8 września planowany jest przydział oferowanych akcji, które w IV kwartale mają zadebiutować na rynku NewConnect. Oferującym akcje jest Polski Dom Maklerski, a w konsorcjum uczestniczą również Millennium Dom Maklerski oraz Dom Maklerski Capital Partners.

Zapisy na akcje może złożyć każdy inwestor, również nie posiadający rachunku maklerskiego u brokerów bezpośrednio uczestniczących w Ofercie. Szczegółowe informacje dotyczące oferty znajdują się na stronie thedust.polskidm.com.pl

O Spółce

The Dust S.A. to deweloper gier mobilnych na platformy Android, iOS i Windows. Spółka produkuje gry w dwóch modelach: produkcje na zlecenie oraz gry własne dystrybuowane w modelu F2P (free‑to‑play). The Dust specjalizuje się w produkcji gier reklamowych (tzw. advergaming) na zlecenie klientów korporacyjnych. Zrealizowała już ponad 20 produkcji na zlecenie klientów, wśród których można wyróżnić Microsoft oraz Maspex (marki Tymbark, Kubuś, Lubella). Spółka intensywnie rozwija produkcję gier własnych, aktualnie pracując nad 3 nowymi tytułami. Wśród wcześniejszych produkcji można wyróżnić The Last Run – Dead Zombie Shooter. Spółka zdobyła wiele istotnych nagród i wyróżnień branżowych, m.in. Golden Arrow, Mobile Trends, Impactor.

Strategia rozwoju The Dust zakłada skupienie się na rozwoju działalności w segmencie gier własnych w modelu F2P. Przychody z produkcji własnych mają wzrosnąć z 10% w 2016 r. do około 70% w 2019 r., przy zachowaniu ciągłości i dalszym rozwoju w zakresie produkcji na zlecenie. The Dust zamierza również wykorzystać w swoich grach technologie VR (wirtualna rzeczywistość) i AR (rozszerzona rzeczywistość). Już teraz Spółka realizuje produkcje z wykorzystaniem najnowszych technologii zlecone przez klientów korporacyjnych.

Źródło: Spółka

udostępnij: