Przejdź do treści

udostępnij:

Aidem Media przejmuje BoomBit Games i planuje debiut na GPW

Aidem Media, deweloper gier mobilnych, przejął BoomBit Games, międzynarodowego dewelopera i wydawcę gier na platformy mobilne. Spółka planuje zmianę nazwy na BoomBit i zapowiada debiut na warszawskiej giełdzie w II połowie 2018 roku.

Aidem Media od kilku lat współpracowało z BoomBit Games, z którym wspólnie stworzyło kilkanaście gier na urządzenia mobilne. Większość z nich znalazła się w rankingu TOP10 najczęściej ściąganych gier mobilnych w ponad stu krajach na świecie, w tym w Stanach Zjednoczonych, Chinach oraz Wielkiej Brytanii.

„Ze strategicznego punktu widzenia przejęcie BoomBit Games to kluczowy moment w rozwoju naszej Spółki. Połączenie doświadczenia oraz kompetencji obu podmiotów wprowadza nas do pierwszej ligi światowych producentów gier mobilnych. Postanowiliśmy zmienić nazwę Aidem Media na BoomBit" 

mówi Karolina Szablewska-Olejarz, prezes zarządu Aidem Media.

BoomBit Games to bardzo dobrze znana na całym świecie marka. Deweloper jest współtwórcą takich tytułów jak Dancing Line, Car Driving School Simulator, Build a Bridge!, czy Tiny Gladiators. Wszystkie te tytuły powstawały przy udziale Aidem Media.

„Współpraca z Aidem Media od początku układała się doskonale. Po połączeniu sił znajdujemy się w światowej czołówce twórców gier mobilnych. Sukcesy, które osiągnęły wspólnie stworzone przez nas tytuły pokazały jak duży mamy potencjał i że kierunek, w którym zmierzamy, jest słuszny"

mówi Hannibal Soares, CEO BoomBit Games.

W marcu 2017 r. ATM Grupa S.A. – wspólnik Aidem Media, poinformowała o zamiarze przekształcenia Aidem Media w spółkę akcyjną oraz wprowadzenia jej na GPW. Doradcami w procesie są Vestor Dom Maklerski oraz Kancelaria SSW Pragmatic Solutions.

Aidem Media wspólnie z BoomBit Games z sukcesem tworzą najwyższej jakości gry mobilne na platformy iOS oraz Android. Gry wydawane są na rynku międzynarodowym w formule free-to-play. W okresie ostatnich 5 lat tytuły wydane przez podmioty zostały ściągnięte łącznie ponad 500 mln razy. Do najpopularniejszych tytułów należą Dancing Line, Build a Bridge! oraz Car Driving School Simulator.

Źródło: spółka

udostępnij: