Przejdź do treści

udostępnij:

Zapisy na akcje Ten Square Games rozpoczną się 12 kwietnia

Ten Square Games, jeden z największych producentów i wydawców gier mobilnych oraz przeglądarkowych w Polsce, rozpoczyna ofertę publiczną, której wartość może wynieść ponad 98 mln zł. Zarząd ustalił cenę maksymalną na 48 zł za akcję. Zapisy dla inwestorów indywidualnych będą prowadzone w dniach 12‑18 kwietnia.

„Rozpoczynamy dziś ofertę publiczną, planujemy przeprowadzenie procesu do końca kwietnia i chcemy żeby akcje Ten Square Games w maju zadebiutowały na głównym rynku GPW. Wejście na giełdę to dla nas m.in. możliwość zwiększania naszej rozpoznawalności, a także silniejszego związania ze spółką kluczowych dla niej osób. Uzyskamy też rynkową wycenę i będziemy mogli dalej konsekwentnie budować wartość spółki na giełdzie z korzyścią dla obecnych i nowych akcjonariuszy”

powiedział prezes Maciej Popowicz.

W ramach IPO (Initial Public Offering – Oferta Publiczna) zaoferowanych zostało 2.043.750 akcji serii A stanowiących 28,1% kapitału spółki i uprawniających do analogicznej liczby głosów na walnym zgromadzeniu. Do obrotu na GPW wprowadzone mają zostać wszystkie 7.275.000 akcje serii A. Oferującym jest Haitong Bank S.A., a w skład konsorcjum detalicznego wchodzą: DM mBanku, DM BOŚ, CDM Pekao, DM Pekao, BM Alior Banku oraz BM ING.

Cenę maksymalną dla jednej akcji ustalono na 48 zł. Oznacza to, że wartość oferty może wynieść 98,1 mln zł i implikuje wycenę całej spółki na poziomie blisko 350 mln zł (349,2 mln zł).

Poniżej przedstawiamy harmonogram oferty Ten Square Games:

  • 10 kwietnia – publikacja prospektu emisyjnego,
  • 12-18 kwietnia – zapisy dla inwestorów indywidualnych,
  • 20 kwietnia – publikacja ostatecznej ceny i liczy akcji oferowanych
  • 20-24 kwietnia – zapisy w transzy dla inwestorów instytucjonalnych
  • 25 kwietnia – przydział akcji oferowanych.

Ten Square Games to jeden z największych w Polsce producentów i wydawców gier mobilnych oraz przeglądarkowych. Spółka została założona w 2011 roku przez Macieja Popowicza i Arkadiusza Pernala – twórców serwisu społecznościowego Nasza Klasa (nk.pl), którzy wprowadzili do niego z sukcesem gry w modelu free‑to‑play. Spółka specjalizuje się w grach o tematyce hobbystycznej. Najnowsza gra „Fishing Clash” już w pierwszych miesiącach po premierze osiągnęła globalny sukces i zdystansowała wcześniejszą produkcję wrocławskiego studia – „Let’s Fish” („Na Ryby”), która do tej pory była najpopularniejszą na świecie grą wędkarską.

Spółka bardzo dynamicznie rośnie i zwiększa wyniki finansowe. W latach 2015-2017 średni, roczny wzrost przychodów wyniósł 23 proc. – równocześnie wzrost wyniku EBITDA wyniósł 88%, zysku operacyjnego (EBIT) 103% a zysku netto 99%.

Według szacunkowych danych, w I kwartale 2018 r. grupa wypracowała 14,3 mln zł przychodów, co jest wynikiem około trzykrotnie wyższym niż osiągnięty w pierwszych trzech miesiącach 2017 r.

„Tylko w marcu nasza najnowsza duża produkcja – „Fishing Clash” osiągnęła rekordowe przychody w wysokości 3,7 mln zł. To o wynik znacznie przekraczający nasze pierwotne założenia i dotychczasowe wyniki innych produkcji. Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowych osiągnięć gry i wierzymy w jej dalszy potencjał. Dlatego też zwiększyliśmy cele EBITDA w Programie Motywacyjnym”

dodał Arkadiusz Pernal.

Program Motywacyjny dla kluczowych pracowników zakłada wypracowanie 26 mln zł EBITDA w 2018 r. oraz 31,5 mln zł i 36 mln zł w odpowiednio 2019 r. i 2020 r. Cele wynikowe dla poszczególnych lat zostały w kwietniu zwiększone o 4 mln zł.

O spółce

Ten Square Games S.A. to jeden z największych w Polsce producentów i wydawców gier mobilnych i przeglądarkowych. Studio zostało założone w 2011 r. przez Macieja Popowicza i Arkadiusza Pernala – twórców serwisu społecznościowego Nasza Klasa (nk.pl), w ramach którego rozwinęli jedną z pierwszych platform gier free-to-play. Obecnie w Grupie pracuje ponad 120 specjalistów, a portfolio wrocławskiego dewelopera gier to około 200 tytułów, których łączna liczba pobrań na świecie przekroczyła 280 mln. Produkcje Grupy udostępniane są w modelu free‑to-play, a ich monetyzacja odbywa się poprzez mikropłatności oraz reklamy. Najbardziej popularne produkcje Ten Square Games to gry sportowo-symulacyjne „Fishing Clash”, „Let’s Fish” („Na ryby”), „Wild Hunt”.

Źródło: spółka

udostępnij: