Przejdź do treści

udostępnij:

Przegląd prasy

Poniżej przedstawiamy wybór najważniejszych informacji z prasy.

Rzeczpospolita

--Premier Danii zapowiedział, że jego kraj ma prawne instrumenty, by wstrzymać realizację projektu Nord Stream2

--Pracownicy dwóch polskich banków pomagali azjatyckiej grupie prać pieniądze z wyłudzeń VAT

--Sieć Żabka walczy w sądzie z zakazem handlu w niedzielę

- Choć Cyfrowy Polsat i Netia dopiero zaczynają budowę wspólnej oferty, już są postrzegane jako zagrożenie dla strategii Orange Polska

--Fiskus często odmawia odpowiedzi na pytania podatników i sugeruje im, że próbują obejść przepis. W ub. roku tylko 59% wniosków o interpretację doczekać się pozytywnych rozstrzygnięć

--Unijni producenci stali liczą na wsparcie, by nie stracić konkurencyjności

Parkiet 

--W ponad 20 giełdowych spółkach trwa skup akcji. To grono szybko rośnie

--Nadmiar mikrofirm to jedna z przyczyn niskiego poziomu produktywności w Polsce

--Europejczycy inwestują w produkcję e- aut, ale głównie w Chinach 

Dziennik Gazeta Prawna 

--CPL Industries planuje zainwestować w Polsce 70-80 mln zł w budowę zakładu do produkcji brykietów bezdymnych z surowca wydobywanego na Śląsku, dowiedział się DGP

--Bezrobotni bez kwalifikacji oraz pracownicy o najmniejszych kompetencjach nie chcą się szkolić, by zwiększać swoje szanse na rynku 

-- Im bliżej wyborów samorządowych, tym bardziej obiektem ataków ze strony polityków stają się firmy budujące biurowce i mieszkania 

--JSW  chce powalczyć o 100 mln euro na nowatorskie rozwiązania. Planuje też budowę fabryki włókien węglowych

-- W ciągu roku przybyło ponad 6 tys. zgłoszeń do Państwowej Inspekcji Pracy - na warunki zatrudnienia coraz częściej skarżą się cudzoziemcy i zleceniobiorcy

Puls Biznesu

--Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii (MPiT) we współpracy z Ministerstwem Finansów (MF) uruchomiło internetową usługę umożliwiającą złożenie wniosku oraz uzyskanie zaświadczenia o niezaleganiu w podatkach bądź stwierdzającego stan zaległości

--Z zestawiania przygotowanego przez Instytut Monitorowania Mediów wynika, że w maju branża motoryzacyjna wydała na reklamę 102,3 mln zł

(ISBnews)

udostępnij: