Przejdź do treści

udostępnij:

Premiera GREEN HELL od Creepy Jar już 5 września

Na 5 września została ustalona data premiery pełnej wersji GREEN HELL, długo wyczekiwanego symulatora przetrwania w dżungli amazońskiej autorstwa warszawskiego studia Creepy Jar.

- Po konsultacjach z naszą agencją marketingową, zdecydowaliśmy, że optymalny dla spółki ze względów promocyjnych i braku potencjalnej konkurencji będzie 5 września. – tłumaczy Krzysztof Kwiatek, prezes Creepy Jar.

Od początku premiery w trybie early access w czerwcu 2018 r. GREEN HELL trafił do czołówki bestsellerów platformy STEAM. Grę oceniło już ponad 3,6 tys. graczy, a średnia ocen pozytywnych to wciąż 83% mimo formuły early access. Liczba oczekujących tzw. wishlist liczy ponad 413 000 graczy. Wartość sprzedaży gry brutto w sztukach na koniec czerwca wyniosła ponad 210 tys.

- Wierzymy w sukces gry i jej długi cykl życia, zwłaszcza, że w kolejnych miesiącach czeka nas wersja co-op a w 2020 r. wersje konsolowe. Wiarę w sukces podzielają nasi kluczowi akcjonariusze. Wszystkie fundusze, które mamy na pokładzie zadeklarowały długoterminową inwestycję. Traktują swoją inwestycje w kategorii kilku lat. Ze swej strony jako zarząd spółki, podtrzymujemy naszą deklarację o niezbywaniu akcji - podkreśla prezes.

O Spółce:

Creepy Jar SA działa na rynku od 2017 roku. Studio specjalizuje się w szeroko rozumianym gamingu i produkuje gry z gatunku survival simulation. Core team Creepy Jar stanowi obecnie 11 osób, których kompetencje uzupełniają wszystkie obszary niezbędne do produkcji gry. Dodatkowo zespół wspomagany jest przez zewnętrznych specjalistów pracujących m.in. nad muzyką, fabułą, outsourcingiem wybranych elementów graficznych. Ambicją Studia jest stworzenie gatunku, który połączy w sobie casualowość gier typu AAA z rozgrywką cenioną przez graczy hardcorowych sięgających po konwencję charakterystyczną dla survival symulatorów. Spółka dedykuje gry komputerom PC oraz konsolom PS4/XboxOne. W przyszłości nie wyklucza możliwości przeportowania produkcji na inne platformy.

Źródło: Spółka, #CRJ

udostępnij: