Boombit szacuje, że w lutym przychody spadły mdm o 18 proc. do 18,6 mln zł
Grupa Boombit szacuje, że w lutym 2024 roku jej przychody spadły mdm o 18 proc. do 18,6 mln zł - poinformował wydawca gier w komunikacie prasowym. Przychody pomniejszone o koszty pozyskania użytkownika i prowizje platform wyniosły 7,7 mln zł (-12,4 proc.), a liczba pobrań wyniosła w lutym 16 mln.
Wydatki na User Acquisition zmniejszyły się do 9,7 mln zł (-23,7 proc.), a koszty prowizji platform pozostały na poziomie 1,3 mln zł (-0,7 proc.).
"W lutym dochodowość naszego segmentu mobilnego była wyższa niż w styczniu, przy miesiącu krótszym o dwa dni. W segmencie blockchain znaczący spadek wynika z braku istotniejszych jednorazowych przychodów, choć tu chcemy podkreślić, że w ostatnim miesiącu BoomLand podpisał bardzo korzystną umowę z operatorem protokołu Immutable, oferującym błyskawiczne procesowanie transakcji oraz bardzo niskie koszty ich przetwarzania" - powiedział cytowany w komunikacie prasowym prezes Marcin Olejarz.
"Jeśli chodzi o same gry, to zarówno Hunt Royale jak i Darts Club poprawiły swoje wyniki, co było spowodowane przede wszystkim zmniejszeniem skali wydatków na UA. Ponadto widzimy poprawę w segmencie Hyper-Casual, gdzie nasze starsze, wciąż popularne tytuły poprawiły swoje rezultaty. Teraz szykujemy się do premiery Bowling Club, która zaplanowana jest na początek kwietnia. Gra ma obiecujące parametry, zbliżone do Darts Club, więc liczymy jej dobre wyniki w kolejnych miesiącach" - dodał.
W lutym 2024 r. najlepiej zarabiającymi tytułami były Hunt Royale (3,3 mln zł przychodów), Darts Club (2,7 mln zł), oraz Falling Art Ragdoll Simulator (1,1 mln zł).
(PAP Biznes), #BBTalk/ asa/