EBITDA grupy Brand24 wzrosła w '23 o 46 proc. do 8,2 mln zł - wstępne dane
Skonsolidowana EBITDA grupy Brand24 wzrosła w 2023 roku do ok. 8,2 mln zł z 5,9 mln zł w 2022 roku - podała spółka wstępne dane w komunikacie.
Skonsolidowane przychody netto ze sprzedaży zwiększyły się w ubiegłym roku do ok. 27,7 mln zł z 22,2 mln zł w 2022 r., a EBIT wzrósł do ok. 5 mln zł z 3,4 mln zł rok wcześniej.
"Wieloletnie inwestycje we własne rozwiązania AI przynoszą efekty. Nowe funkcje pozwoliły nam na zmianę miksu klientów na korzyść średnich i dużych przedsiębiorstw, bardziej świadomych i wymagających klientów zagranicznych, którzy są w stanie zapłacić więcej" - powiedział cytowany w komunikacie prasowym prezes Michał Sadowski.
Jak wskazał prezes, grupa wciąż pracuje nad cennikiem i planami abonamentowymi, bo nieustannie dodaje nowe funkcje i rozwija ofertę.
"Zakładamy między innymi, że w najbliższym czasie przeważająca część analiz i wniosków będzie dostarczana przez sztuczną inteligencję. Przy bardziej wymagających projektach, realizowanych przez dział analityczny Insights24, nasi ludzie już korzystają ze wsparcia narzędzi AI, a będą z pewnością robić to w coraz większym zakresie" – powiedział Sadowski.
Brand24 jest właścicielem narzędzia do monitoringu treści w internecie.
(PAP Biznes), #B24alk/ gor/