Przejdź do treści

udostępnij:

PMPG Polskie Media zakończyło przegląd opcji strategicznych

PMPG Polskie Media zakończyło przegląd opcji strategicznych - poinformowała spółka w komunikacie. PMPG planuje opracować strategię dalszego rozwoju i opublikować ją do końca czerwca.

W ocenie zarządu w interesie spółki jest w szczególności rozwój największych aktywów tj. spółek Orle Pióro (wydawca tytułu prasowego DoRzeczy) oraz Agencja Wydawniczo-Reklamowa "Wprost" (wydawca tytułu prasowego Wprost), w tym z wykorzystaniem kapitału od zewnętrznych inwestorów, a także budowa zdywersyfikowanego portfolio aktywów cyfrowych w oparciu o zasoby własne ale także nabywane, w tym na podstawie transakcji realizowanych w formule media for equity (nabycie udziałów w przedsiębiorstwie w zamian za świadczenia reklamowe i promocyjne).

Spółka rozpoczęła przegląd opcji strategicznych w lipcu 2022 r. W ramach przeglądu planowała przeanalizować wszystkie możliwe opcje strategiczne, w tym pozyskanie inwestora, nabycie lub zbycie poszczególnych aktywów oraz wspólne przedsięwzięcie z innymi podmiotami.

(PAP Biznes), #PGM

doa/ osz/

Zobacz także: PMPG Polskie Media SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

udostępnij: