Dino zakłada, że otwarcia nowych sklepów przyspieszą w drugiej połowie roku - członek zarządu
Dino Polska zakłada, że otwarcia nowych sklepów przyspieszą w drugiej połowie roku - poinformował Michał Krauze, członek zarządu i dyrektor finansowy Dino.
"Otwarć będzie trochę więcej niż w ubiegłym roku, poruszamy się w niskim dwucyfrowym przedziale zwiększenia tych otwarć. Chciałbym zastrzec, że pierwszy kwartał będzie wyglądał słabiej z racji pogodowych, ale w drugiej części roku liczba otwarć powinna się zwiększać" - powiedział Michał Krauze podczas telekonferencji dla inwestorów.
Jak wskazał, spółka jest też w trakcie budowy czterech centrów logistycznych.
W ubiegłym roku uruchomionych zostało 250 nowych marketów Dino. Na dzień 31 grudnia 2023 r. sieć Dino tworzyło 2.406 sklepów (12 proc. więcej rdr) o łącznej powierzchni sali sprzedaży 947.919 m kw.
Spółka podała w raporcie, że liczba marketów Dino w tym roku ma wzrosnąć o niskich kilkanaście procent.
Łączne nakłady inwestycyjne w tym roku wyniosą około 1,5-1,6 mld zł. Jak podano, środki zostaną przeznaczone na rozwój sieci sklepów, na zaplecze logistyczne oraz na rozbudowę zakładu mięsnego Agro-Rydzyna i budowę mniejszego zakładu rozbioru mięsa.
(PAP Biznes), #DNPpel/ asa/