Przejdź do treści

udostępnij:

Dino zakłada, że otwarcia nowych sklepów przyspieszą w drugiej połowie roku - członek zarządu

Dino Polska zakłada, że otwarcia nowych sklepów przyspieszą w drugiej połowie roku - poinformował Michał Krauze, członek zarządu i dyrektor finansowy Dino.

"Otwarć będzie trochę więcej niż w ubiegłym roku, poruszamy się w niskim dwucyfrowym przedziale zwiększenia tych otwarć. Chciałbym zastrzec, że pierwszy kwartał będzie wyglądał słabiej z racji pogodowych, ale w drugiej części roku liczba otwarć powinna się zwiększać" - powiedział Michał Krauze podczas telekonferencji dla inwestorów.

Jak wskazał, spółka jest też w trakcie budowy czterech centrów logistycznych.

W ubiegłym roku uruchomionych zostało 250 nowych marketów Dino. Na dzień 31 grudnia 2023 r. sieć Dino tworzyło 2.406 sklepów (12 proc. więcej rdr) o łącznej powierzchni sali sprzedaży 947.919 m kw.

Spółka podała w raporcie, że liczba marketów Dino w tym roku ma wzrosnąć o niskich kilkanaście procent.

Łączne nakłady inwestycyjne w tym roku wyniosą około 1,5-1,6 mld zł. Jak podano, środki zostaną przeznaczone na rozwój sieci sklepów, na zaplecze logistyczne oraz na rozbudowę zakładu mięsnego Agro-Rydzyna i budowę mniejszego zakładu rozbioru mięsa.

(PAP Biznes), #DNP

pel/ asa/

Zobacz także: Dino Polska SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

udostępnij: