EBITDA grupy Brand24 wzrosła w '23 o 46 proc. do 7,7 mln zł
EBITDA grupy Brand24 wzrosła w 2023 roku o 46 proc. do 7,7 mln zł - podała spółka w komunikacie prasowym.
Skonsolidowane przychody netto ze sprzedaży zwiększyły się w ubiegłym roku o 25 proc. do 27,7 mln zł, a EBIT wzrósł o 60 proc. do 4,5 mln zł.
"Ubiegły rok obfitował w nowe rekordy w historii Brand24. Jednym z nich jest rekord nowej sprzedaży zagranicznej, który pobiliśmy w listopadzie 2023, nie tylko pod względem liczby pozyskanych klientów (335 kont), ale też wielkości przychodu (191 tys. zł), który od nich uzyskaliśmy. Nowe funkcje pozwoliły nam na zmianę miksu klientów na korzyść średnich i dużych przedsiębiorstw, a także mimo wzrostu skali utrzymać wysoką dyscyplinę kosztową. Mam tu głównie na myśli szereg rozwiązań wspomaganych AI. Moduły AI ulepszają naszą obsługę klienta, oferując szybkie podsumowania rozmów z użytkownikami. Pomaga w tworzeniu treści na bloga, który jest głównym kanałem akwizycji klientów. Poprawia efektywność spotkań dzięki narzędziom tworzącym automatyczne transkrypty i podsumowania" - powiedział cytowany w komunikacie prasowym prezes Michał Sadowski.
"Bieżący rok powinien stać pod znakiem dalszych wzrostów, o czym świadczy m.in. wskaźnik ARR (Annual Run Rate) ze wszystkich przychodów abonamentowych na koniec grudnia 2023 r., który wyniósł prawie 31 mln zł. W tym zawiera się sprzedaż działu Insights24 (poszerzone, zindywidualizowane raporty) oraz aplikacji Brand Monitoring tworzonej we współpracy z firmą Semrush i sprzedawanej na ich platformie. Łącznie wygenerowało to w 2023 r. 1,5 mln zł. Liczymy, że w 2024 r. udział tych produktów w sprzedaży zauważalnie się zwiększy" - dodał.
Brand24 jest właścicielem narzędzia do monitoringu treści w internecie.
(PAP Biznes), #B24epo/ asa/