Boombit szacuje, że w marcu przychody wzrosły mdm o 8,1 proc. do 20,2 mln zł
Grupa Boombit szacuje, że w marcu 2024 roku jej przychody wzrosły mdm o 8,1 proc. do 20,2 mln zł - poinformował wydawca gier w komunikacie prasowym. Przychody pomniejszone o koszty pozyskania użytkownika i prowizje platform wyniosły 7 mln zł (-9 proc.), a liczba pobrań wyniosła w marcu 19,3 mln.
Wydatki na User Acquisition zwiększyły się do 11,6 mln zł (20,5 proc.), a koszty prowizji platform wzrosły do 1,5 mln zł (18,3 proc.).
"Marzec pod względem przychodów był lepszy od poprzedniego miesiąca przy jednoczesnym dużym wzroście wydatków na User Acquisition, głównie w grach Mid-Core. Wyższe wydatki marketingowe przeznaczyliśmy zarówno na promocję nowych, jak i sprawdzonych już gier. Przykładem jest dobrze znany Falling Art Ragdoll Simulator, który w marcu zarobił ponad 60 proc. więcej niż w lutym. Sekretem były w tym przypadku interaktywne reklamy tzw. playable ads, dzięki którym zainteresowanie grą wzrosło do wcześniej niespotykanego poziomu. W szczytowym okresie osiągnęła piąte miejsce na liście bestsellerów w USA w kategorii “All Games” na iOS" - powiedział cytowany w komunikacie prasowym prezes Marcin Olejarz.
"Intensywnie pracujemy nad kilkoma nowymi tytułami, które mają uzupełnić portfolio w najbliższych miesiącach. Na przełomie marca i kwietnia zadebiutowała gra Bowling Club, na której dobre wyniki liczymy już w kwietniu" - dodał.
W marcu 2024 r. najlepiej zarabiającymi tytułami były Hunt Royale (3,4 mln zł przychodów), Darts Club (2,5 mln zł), oraz Falling Art Ragdoll Simulator (1,8 mln zł).
(PAP Biznes), #BBTepo/ gor/