Przejdź do treści

udostępnij:

Boombit szacuje, że w maju przychody spadły mdm o 7,5 proc. do 16,5 mln zł

Grupa Boombit szacuje, że w maju 2024 roku jej przychody spadły mdm o 7,5 proc. do 16,5 mln zł - poinformował wydawca gier w komunikacie prasowym. Przychody pomniejszone o koszty pozyskania użytkownika i prowizje platform wyniosły 5,6 mln zł (-16,2 proc.), a liczba pobrań wyniosła w maju 18,8 mln.

Wydatki na User Acquisition zmniejszyły się do 9,38 mln zł (-5,5 proc.), a koszty prowizji platform wzrosły do 1,51 mln zł (+24 proc.).

"Spadek przychodów oraz kosztów marketingu związany jest z gorszymi wynikami w grach Hyper-Casual, w ostatnim czasie obserwujemy niższą rentowność prowadzonych kampanii. Dotyczy to zwłaszcza sieci społecznościowej Facebook, gdzie w znacznie większym stopniu niż dotychczas konkurujemy z dużymi platformami sprzedażowymi, które podbijają koszt pozyskania nowych użytkowników. Jeśli chodzi o gry Mid-Core to przychody z tych gier wzrosły o kilkanaście procent" - powiedział, cytowany w komunikacie prasowym, prezes Marcin Olejarz.

"W Hunt Royale budujemy aktualnie bazę graczy przed wydaniem długo oczekiwanej aktualizacji Dark Forest. Nowo pozyskani użytkownicy nie zdążyli się jeszcze w pełni zmonetyzować w grze, liczymy że nastąpi to wraz z wydaniem aktualizacji, które po wydłużonych pracach nad jej finalnym przygotowaniem planujemy na pierwszą połowę czerwca"- dodał.

W maju 2024 r. najlepiej zarabiającymi tytułami ponownie były Hunt Royale (2,83 mln zł przychodów), Darts Club (1,97 mln zł), oraz Dawn of Ages (1,46 mln zł).

(PAP Biznes), #BBT

epo/ asa/

Zobacz także: BoomBit SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

udostępnij: