Lichthund przygotowuje się do debiutu na NewConnect
Po przeprowadzeniu oferty publicznej na przełomie kwietnia i maja 2024 roku Lichthund S.A. przygotowuje się do debiutu na NewConnect. W ofercie publicznej Spółka pozyskała 4,8 mln zł brutto, emitując 70.000 Akcji serii D, a cena jednej akcji została ustalona na 69 zł.
Lichthund S.A. to niezależne studio deweloperskie specjalizujące się w produkcji gier wideo z segmentu Indie Premium. Ustalona cena implikuje wycenę pre-money spółki Lichthund S.A. na poziomie 35,4 mln zł.
W dniu 29 maja 2024 roku Lichthund S.A. złożył Dokument Informacyjny do Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. w związku z ubieganiem się o wprowadzenie wszystkich wyemitowanych akcji spółki do obrotu na rynku NewConnect. Procedura zatwierdzenia Dokumentu poprzedza debiut spółki w alternatywnym systemie obrotu, który planowany jest w ciągu najbliższych kilku tygodni. Akcje serii D, które były oferowane w ofercie publicznej, zostały zarejestrowane przez sąd w dniu 23 maja 2024 roku.
"Realizujemy projekt upublicznienia Spółki zgodnie z planem zarysowanym przez naszych doradców. Cieszymy się, że w tygodniach dołączymy do grona spółek notowanych na rynku NewConnect. Bardzo chcielibyśmy, żeby debiut naszych akcji nastąpił jeszcze przed wakacjami.” - mówi Dariusz Zaremba, Członek Zarządu Lichthund S.A.
Spółka intensywnie pracuje nad przygotowaniem do komercjalizacji swoich kluczowych projektów. W Food Truck Empire został zmodyfikowany plan marketingowy. Gra zostanie udostępniona w formule wczesnego dostępu na platformie Steam, zgodnie z pierwotnie zakładanym harmonogramem tj. w drugiej połowie 2024 roku, jednakże Zarząd podjął decyzję o przełożeniu uczestnictwa w festiwalu Steam Next Fest z czerwca na październik’24. Rozwój projektu Bulldog realizowany jest zgodnie z zaplanowanym harmonogramem. Bieżący plan komercjalizacji zakłada ogłoszenie gry na jednym z wydarzeń branżowych w drugiej połowie 2024 roku.
„Mamy w portfolio 2 gry, w których prace deweloperskie związane z kluczowymi mechanikami zostały już zrealizowane. Obecnie jesteśmy na etapie dodawania zawartości oraz doskonalenia naszych produktów, tak aby dostarczyć graczom jak najlepszą jakość i doznania z gier. Etap komercjalizacji tytułów jest ukoronowaniem 4 letniego procesu deweloperskiego, dlatego bardzo mocno analizujemy różne strategie marketingowe dla naszych gier. Dla Food Truck Empire zdecydowaliśmy o wydłużeniu okresów tzw. playtestów, żeby zebrać jak najwięcej feedbacku od graczy. W naszej ocenie dodatkowy czas może istotnie wpłynąć na ulepszenie rozgrywki, co przełoży się na wyższą jakość demo i w efekcie oceny graczy. W przypadku projektu Bulldog mocno pracujemy z wydawcą nad działaniami marketingowymi. W bieżącym planie zakładamy ujawnienie gry w drugiej połowie 2024 roku, po którym nastąpią intensywne działania promocyjne” -
mówi Rafał Zaremba, Prezes Zarządu Lichthund S.A.
O spółce Lichthund:
Lichthund S.A. jest niezależnym studiem, które zyskało uznanie dzięki swojemu nieortodoksyjnemu podejściu do tworzenia gier. Założyciele, Bartosz Pieczonka i Rafał Zaremba, uruchomili studio w 2014 roku, kierując się filozofią tworzenia gier opartych na immersyjnych mechanikach i innowacyjnych rozwiązaniach, a także wyróżniającym się stylu artystycznym. Dzięki temu podejściu studio zdobyło renomę na lokalnym rynku gier, co umożliwiło przyciągnięcie do zespołu najbardziej utalentowanych specjalistów.
Źródło: Spółka