Przejdź do treści

udostępnij:

Vivid Games przedstawiła wyniki za maj

Real Boxing 2 odnotował odbicie na kluczowych rynkach

Spółka wypracowała w maju przychody ze sprzedaży na poziomie 1,23 mln zł i odnotowała niewielki zysk netto. Narastająco EBITDA za pięć miesięcy wynosi 0,85 mln zł. Spółka jest w trakcie procesu przeglądu opcji strategicznych, które mogą wspomóc realizację założonych w strategii celów.

- Kluczowy dla naszych przychodów projekt - Real Boxing 2, odnotował w maju odbicie, szczególnie widoczne na kluczowych rynkach. Dobrym prognostykiem na przyszłość jest też zmieniające się ratio przychodów z reklam i mikropłatności, na korzyść tych drugich - podkreśla Piotr Gamracy, CEO Vivid Games. - W związku z przeglądem opcji strategicznych, najbliższe tygodnie są dla nas okresem wzmożonej aktywności w rozmowach z potencjalnymi partnerami. O ewentualnych efektach będziemy informować w komunikatach giełdowych - dodaje prezes.

O spółce:

Vivid Games jest jednym z najlepszych polskich developerów gier mobilnych. Od ponad dekady tworzy i dostarcza na globalny rynek najwyższej klasy produkty. Największym sukcesem Spółki jest Real Boxing, który jest najlepszą serią bokserską dostępną na platformach mobilnych. Studio zostało uznane za swoje osiągnięcia tytułem „Best Indie Developer”, otrzymało też nagrodę „Best Polish Game of the Year oraz prestiżowe wyróżnienie Apple Editors’ Choice. Vivid Games S.A. jest spółką publiczną, notowaną na warszawskiej giełdzie GPW i posiada biura w Bydgoszczy i Warszawie.

Źródło: Spółka, #VVD

udostępnij: