Crimen – Mercenary Tales zadebiutuje na PlayStation VR2. Carbon Studio ogłasza datę premiery
Spółka Carbon Studio wyznaczyła termin premiery na PlayStation VR2 epickiej gry utrzymanej w komiksowym, zawadiackim stylu. Już 13 września br. wielbiciele dobrego humoru i wartkiej akcji przeniosą się w czasie do XVII-wiecznej Europy, by stoczyć emocjonujące bitwy przy użyciu historycznej broni. Premierowa produkcja będzie dostępna dla graczy z Europy oraz Ameryki Północnej. 13 września spółka dokona też aktualizacji gry na wszystkich dostępnych platformach, oferując fanom jeszcze więcej ekscytujących doświadczeń płynących z immersyjnej rozgrywki.
- Liczymy na wzrost zainteresowania grą wśród nowych i wiernych graczy, dla których także przygotowaliśmy wiele niespodzianek. Dla graczy korzystających z PC VR oraz PS VR2 przygotowaliśmy szereg usprawnień, w tym dynamiczne oświetlenie, tekstury w rozdzielczości 4K, metaliczne efekty na broniach i zagęszczenie siatek w modelach 3D, które sprawiają, że gracze w jeszcze bardziej sugestywny sposób zanurzą się w scenerię krwawych bitew toczonych w XVII-wiecznej Europie - mówi Błażej Szaflik, Prezes Zarządu Carbon Studio.
W dniu premiery gra Crimen – Mercenary Tales dostanie również aktualizacje na wszystkich platformach, na których jest już dostępna dla graczy (Meta Quest, Meta Rift i Steam). Epicka produkcja uzyska ulepszony balans walki z przeciwnikami, tryb dla posiadaczy gogli Meta Quest 3, który poprawia ostrość obrazu dzięki zwiększeniu gęstości pikseli, ulepszoną grafikę z między innymi większą ilością roślin, korektę błędów oraz kompleksową optymalizację.
- Coraz więcej gier VR pojawia się na rynku, a w związku z tym dopracowujemy nie tylko nasze produkcje. Aby uzyskać lepszą widoczność na platformach, w dniu premiery na PlayStation VR2 dokonamy również aktualizacji całego brandu związanego z grą - podkreśla Błażej Szaflik. - Gra Crimen Mercenary Tales od początku zaskarbiła sobie sympatię fanów krwawych slasherów, które oferują coś więcej niż typowe, oparte o fizykę gry VR. Nasz tytuł wyróżnia się ciętym humorem, sugestywną scenerią i szerokim wachlarzem wiernie odwzorowanej, historycznej broni. Jestem pewien, że dzięki obszernym aktualizacjom i udostępnieniu gry w wersji na PlayStation VR2, zyska ona jeszcze szersze grono fanów i pozwoli nam długoterminowo zwiększać wartość dla naszych Akcjonariuszy – podsumowuje prezes Carbon Studio.
Emocjonująca gra Crimen – Mercenary Tales została ciepło przyjęta przez graczy, uzyskując 4,5 na 5 gwiazdek na platformie Meta Quest. Pierwszy tytuł wydawany i dewelopowany przez Carbon Studio oferuje 8 zabawnych eskapad utrzymanych w komiksowej grafice oraz wyjątkowej, folkowej oprawie muzycznej.
Produkcja jest pierwszoosobową grą typu VR slasher, podzieloną na kilka tytułowych opowieści, w których gracze wcielają się w zawadiackich bohaterów, aby stoczyć walki w gotyckich zamkach, na pokładach statków pirackich i w dawnych azteckich świątyniach. Przewodnikami po świecie fantastycznych przygód Crimen – Mercenary Tales są barwne postaci, które dzielą się z graczami wciągającymi historiami, bawią sarkastycznym dowcipem oraz zaskakują licznymi niespodziankami i nagłymi zwrotami akcji.
O spółce Carbon Studio:
Carbon Studio to notowany na NewConnect pionier na polskim i europejskim rynku w dziedzinie developmentu gier dedykowanych technologii VR. Podstawową działalnością spółki jest tworzenie i wydawanie gier wideo na platformy wszystkich producentów VR, MR i AR:Meta, HTC, PlayStation VR, Pico, a także komputery PC i konsole. Portfolio Carbon Studio zawiera znane i cenione na rynku tytuły, m.in.: The Wizards, The Wizards – Dark Times i Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall.
Źródło: Spółka, #CRB