Przejdź do treści

udostępnij:

One2tribe sukcesywnie rozwija swoją technologię, podsumowuje efekty pilotażu w sieci Bliski oraz przedłuża umowę z IKEA

One2tribe od 10 lat nieustannie doskonali unikalną technologię zwiększającą wyniki i zaangażowanie pracowników w dużych organizacjach. Kluczowy produkt tej Spółki technologicznej - platforma Tribeware, oparty jest o narzędzia sztucznej inteligencji, mechanizmy zaczerpnięte z gier oraz elementy psychologii behawioralnej. Potwierdzeniem wysokiej skuteczności technologii jest m.in. udany pilotaż zrealizowany w sieci Bliski oraz przedłużenie umowy z polskim oddziałem szwedzkiego giganta – IKEA, w ramach której wartość zamówień tylko do końca tego roku wyniesie 1,15 mln zł.  

Z technologii One2tribe korzystają takie marki jak Lidl, Sanofi, Bayer czy Play. Tylko w tym roku One2tribe podpisało umowy z Orange oraz L’Oreal Polska (wartość pierwszych zamówień wynosi łącznie ponad 1,8 mln zł). Dodatkowo dzięki współpracy z marką L’Oreal, One2tribe istotnie poszerza grono użytkowników platformy o nową grupę – mikroinfluencerów współpracujących z marką kosmetyczną na czterech rynkach. 

- Nie jesteśmy kolejną firmą oferującą tzw. „owocowe czwartki” czy działania wellbeingowe. Osiągamy konkretne, mierzalne rezultaty, jednocześnie dbając o to, aby nie dopuścić do wypalenia zawodowego pracowników. Na przestrzeni lat osiągnęliśmy spektakularne rezultaty, jak w przypadku sieci Vision Express, gdzie zwrot z inwestycji (ROI) dla programu wyniósł 1758 proc. Naszym najświeższym przykładem jest zrealizowany pilotaż w sieci sklepów Bliski, która swoim portfolio ma m.in. sklepy Społem, gdzie zanotowano wzrost sprzedaży średnio 327 proc. powyżej zakładanego targetu we wszystkich kategoriach produktowych w kampaniach aktywnej sprzedaży. Te liczby mówią same za siebie - mówi Radosław Sosnowski, prezes One2tribe S.A. 

Oferowana przez One2tribe platforma Tribeware jest wzmocnioną przez AI aplikacją, która krok po kroku wspiera menadżerów oraz pracowników w realizacji konkretnych celów. Odbywa się to dzięki złożonym, adaptacyjnym scenariuszom i odpowiednio dobranym zadaniom, które wykonują użytkownicy. Wykorzystując elementy gamifikacji metoda One2tribe promuje współpracę w miejsce rywalizacji oraz nagradza nie tylko za rezultat, ale przede wszystkim za postępy oraz zdobywanie  wiedzy przez pracowników (e-learning). W efekcie, pracodawca otrzymuje określony rezultat, osiągnięty dzięki  zaangażowaniu pracowników. Użytkownicy Tribeware w zamian za realizację celów nagradzani są wirtualną walutą, którą mogą wymieniać na produkty ze sklepu na platformie lub karty przedpłacone. 

Oprócz podpisanych umów z nowymi kontrahentami, jednym z kluczowych czynników, które potwierdzają skuteczność technologii One2tribe są kontynuacje współprac z obecnymi klientami. We wrześniu br. IKEA Retail zdecydowała się na przedłużenie licencjonowania platformy Tribeware wraz z budżetem kampanii nagrodowych na ten okres. Umowa została przedłużona do końca sierpnia 2025 r., a łączna wartość zamówienia tylko do końca 2024 r. wyniesie 1,15 mln zł. 

- Prowadzimy aktualnie szereg negocjacji z nowymi podmiotami m.in. z branży paliwowej, bankowej, czy retail.  Z uwagi na rozbudowane struktury potencjalnych klientów oraz realizację testów i projektów pilotażowych, proces zawierania umów trwa nawet kilkanaście miesięcy. Na bazie naszych doświadczeń wiemy, że realizując, a nawet znacznie przekraczając postawione nam cele, sami stwarzamy sobie szansę do przedłużenia współpracy na kolejne lata. Jesteśmy pewni naszej technologii, a nasi partnerzy zazwyczaj szybko po rozpoczęciu współpracy przekonują się jak wartościowe dla ich biznesu jest wdrożenie naszych rozwiązań - mówi Wojciech Ozimek, wiceprezes zarządu One2tribe S.A. 

One2tribe S.A. w oparciu o zbierane przez lata dane i wiedzę z zakresu psychologii behawioralnej stworzyła platformę do zarządzania wydajnością i motywowania pracowników o nazwie Tribeware. To narzędzie, które umożliwia firmom dzielenie celów biznesowych na mniejsze zadania i udostępnianie ich każdego dnia pracownikom w formie ciekawych wyzwań i misji. Mechanizm natychmiastowej informacji zwrotnej oraz system nagród pozwala sprawnie zarządzać talentami pracowników i zwiększać ich zaangażowanie. Platforma, dzięki przemyślanym scenariuszom i zdefiniowanym celom, wpływa na nawyki i zachowania pracowników, którzy nie tylko cyklicznie poprawiają wskaźniki biznesowe takie jak NPS, sprzedaż, obsługa klienta czy wydajność produkcji, ale także zdobywają nową wiedzę i rozwijają się w oparciu o indywidualne możliwości. Z rozwiązania korzystają duże organizacje w kraju i zagranicą m.in. z branży sprzedaży detalicznej (retail), farmaceutycznej, finansowej, budowlanej czy usług telekomunikacyjnych. Wśród klientów One2tribe znajdują się takie marki jak Ikea, Lidl, Play, Orange, Vision Express, Bayer, Wiśniowski, Sanofi oraz L'Oréal Polska. 

udostępnij: