Live Motion Games zapowiada nową grę – Night Shift
Komunikat od Live Motion Games
Live Motion Games rozpoczęło pracę nad nowym projektem pod nazwą Night Shift. Tytuł jest tworzony na zasadach gier symulatorowych z elementami horroru narracyjnego i powstaje na silniku Unreal Engine 5. Spółka planuje wydanie gry w formie self publishingu. Szacowany budżet opiewa na ok. 1 mln zł.
- Night Shift to nasza najnowsza propozycja w autorskim portfolio gier. Tym razem gracz wcieli się w bohatera, który ucieknie do innego miasta, aby zacząć nowe życie. Pozbawiony środków do życia znajdzie pracę na nocnej zmianie w sklepie, w którym – jak się okaże – będą działy się paranormalne rzeczy. W połączeniu z załamaniem psychicznym postaci po bolesnym rozwodzie i utracie dziecka będzie to traumatyczne przeżycie dla bohatera. – informuje Dorota Osowska, prezes zarządu Live Motion Games.
Prace nad Night Shift rozpoczęły się w trzecim kwartale br. Zespół opracował kompleksowo wizję gry, kluczowe funkcję i mechaniki, a także docelowy czas produkcji. Stworzono backlog projektu, który pełni funkcję przewodnika dla zespołu deweloperskiego. Został on uporządkowany według priorytetów i będzie służył do zarządzania pracami w kolejnych etapach produkcji. Ponadto rozpoczęto prace nad prototypowaniem kluczowych mechanik rozgrywki oraz wstępnym projektem poziomów (level design). Celem prototypów jest przetestowanie podstawowych elementów rozgrywki i ocena ich działanie w praktyce.
To nie jedyne nowości w spółce. W ostatnich miesiącach do zespołu dołączył Radosław Kaśkiewicz, specjalista, który pełni funkcję producenta i dewelopera. Obecnie pracuje nad prototypem gry i wdrażaniem innowacyjnej strategii produkcji, której celem jest zoptymalizowanie zasobów i maksymalizacja efektywności.
- Nasza zaktualizowana strategia opiera się na trzech kluczowych założeniach: mniejszy, doświadczony zespół co pozwala skoncentrować się na najważniejszych aspektach projektu; niższe koszty dzięki zatrudnieniu specjalistów zamiast osób o niższym poziomie doświadczenia oraz zoptymalizowany czas produkcji – lepsze planowanie i efektywniejsze procesy produkcyjne. – mówi Radosław Kaśkiewicz, producent i deweloper.
W planach spółki jest rekrutacja specjalistów, którzy będą pracować nad innym projektem z portfolio studia – Nanzou: The Divine Court.
Obecnie Live Motion Games, w ramach umowy inwestycyjnej z funduszem Global Tech Opportunities 20, czeka na drugą transzę wypłaty środków m.in. na działalność operacyjną oraz nowe projekty. Maksymalna wartość finansowania może wynieść 5 mln zł. Pośrednikiem pomiędzy spółką, a inwestorem jest doradca inwestycyjny ABO Securities.
- Pierwsza transza trafiła do Live Motion Games pod koniec ub. roku. Środki te pozwoliły nam na spłatę zobowiązań, dalszy rozwój firmy, a także produkcję już rozpoczętych oraz zupełnie nowych gier. Środki z kolejnej transzy pozwolą nam zintensyfikować działania rekrutacyjne oraz zwiększyć liczbę prac zlecanych zewnętrznym wykonawcom. – mówi Dorota Osowska, prezes zarządu Live Motion Games.
Strategia działalności spółki zakłada produkcję i wydawanie gier na komputery osobiste sprzedawane za pośrednictwem platformy Steam na rynki globalne. LMG koncentruje się na produkcji symulatorów, gier city-builder oraz z gatunku survival.
W trzecim kwartale br. Live Motion Games ponad 22,5 tys. zł przychodów netto, z czego za 4 tys. zł odpowiada sprzedaż produktów.
Głównym akcjonariuszem Live Motion Games jest spółka PlayWay.
Live Motion Games S.A. prowadzi działalność na rynku gier wideo. Studio zajmuje się produkcją gier komputerowych na platformę Steam. Obecnie Spółka pracuje nad wieloma grami, które są w różnym stopniu zaawansowania. Spółka powstała w 2017 roku. Jej wiodącym akcjonariuszem jest notowany na GPW wydawca i producent gier komputerowych – PlayWay. Strategia spółki zakłada tworzenie i sprzedaż tytułów na całym świecie w modelu cyfrowym, za pośrednictwem platformy Steam.
Od czerwca 2021 roku spółka jest notowana na rynku NewConnect.
Źródło: spółka Live Motion Games