Przejdź do treści

udostępnij:

Spirit Games Studio i DRAGO entertainment wznawiają prace nad Red Frost

Komunikat od Drago Entertainment

Spółki podpisały list intencyjny, który otwiera drogę do współpracy nad Red Frost — fabularną grą survivalową osadzoną w surowym klimacie Rosji z początku XX wieku.

Red Frost to first-person shooter survival horror, którego akcja rozgrywa się w alternatywnej Rosji z początku XX wieku, zaraz po wybuchu nuklearnym, w rezultacie którego bohater ulega powolnemu procesowi zombifikacji. Tytuł oferuje wszystkie kluczowe elementy przetrwania, takie jak pragnienie, głód, zmęczenie, hipotermia i sposoby radzenia sobie z nimi. Mechaniki te mają na celu zwiększenie immersji i interakcji ze światem gry, bez dominacji nad rozgrywką.

- Gra została zaprojektowana z myślą o eksploracji. Choć fabuła kieruje graczem, to duże otwarte przestrzenie świata gry zachęcają do jej odkrywania. Każdy zakamarek kryje małą historię, zadania lub przedmioty do zebrania, które ułatwią Ci przetrwanie. Postapokaliptyczny świat, to jednak świat, w którym bohater będzie musiał podejmować strategiczne decyzje, a także pamiętać o wszelkich zagrożeniach czających się za każdym rogiem - mówi Lucjan Mikociak, szef studia Drago Entertainment.

Jak podkreślają twórcy, kluczowym elementem budowania postapokaliptycznego klimatu horroru będzie niewerbalna narracja, wzbogacona pełnym dubbingiem głównej opowieści.

- Decyzja o współpracy ze studiem Spirit Games Studio podjęliśmy po długich, wspólnych rozmowach, dzięki którym znaleźliśmy sposób, aby tytuł wreszcie ujrzał światło dzienne. Planujemy zastosować mechaniki, które wciąż testujemy i poprawiamy w trakcie prac nad Winter Survival, jednak w przypadku Red Frost dodatkowo świat gry będzie znacznie bardziej rozbudowany — dodaje Joanna Tynor, prezes Drago Entertainment.

Zespoły Drago Entertainment i Spirit Games Studio planują rozpocząć wspólne prace nad projektem w 2025 roku.

- Bardzo pozytywnie podchodzimy do współpracy z Drago Entertainment, doceniając ich doświadczenie oraz dotychczasowe sukcesy. Wierzymy, że ta współpraca przyniesie korzyści dla obu spółek, ponieważ projekt jest z naszej perspektywy wyjątkowy, a my czujemy się w tej tematyce bardzo dobrze. Chcemy zrealizować go na najwyższym poziomie, wykorzystując najmocniejsze kompetencje obu stron. Być może będzie to początek wieloletniej i owocnej współpracy między naszymi firmami - kończy Paweł Czarnecki, prezes Spirit Games Studio. 

Źródło: Drago Entertainment

udostępnij: