Przejdź do treści

udostępnij:

Artifex Mundi zaczął rok od wzrostów

Komunikat od Artifex Mundi SA

Notowany na GPW producent i wydawca gier w pierwszym miesiącu nowego roku wypracował 9,2 mln zł przychodów, wobec 8,3 mln zł w grudniu 2024 r. oraz 9,0 mln zł przed rokiem. Przychody Artifex Mundi rosną dzięki grze Unsolved, która w minionym miesiącu zwiększyła przychody, rdr. o 7%.  

Pierwsza marża Artifex Mundi (przychody pomniejszone o wydatki na akwizycję graczy) wyniosła w styczniu 4,6 mln zł, o 3% więcej niż rok wcześniej. Nakłady na akwizycję graczy utrzymały się rok do roku na zbliżonym poziomie, a w porównaniu do grudniowych inwestycji były wyższe o 30. 

Komercjalizacja Unsolved, unikalnej gry free-to-play typu adventure, opartej na ewolucji portfolio gier HOPA Artifex Mundi, wygenerowała w styczniu blisko 8,6 mln zł przychodów, wobec 8,0 mln zł przed rokiem i 7,6 mln zł w grudniu 2024 r., oraz 4 mln zł pierwszej marży - o 15% więcej niż rok wcześniej.  

– Aktywnie poszukujemy szans do zyskownego zwiększania poziomu inwestycji w bazę graczy Unsolved, dostosowując się do warunków rynkowych. Równolegle kontynuujemy prace deweloperskie w ramach strategicznych projektów firmy – metagry dla Unsolved ora nowej gry RPG spod znaku Artifex Mundi. Projekty rozwijają się zgodnie z harmonogramem, jesteśmy zadowoleni z postępów prac – komentuje Przemysław Błaszczyk, prezes Artifex Mundi.  

Artifex Mundi S.A. to wiodący wydawca oraz producent gier, obecny na rynku od 2007 r. Do tej pory spółka wprowadziła do sprzedaży ponad 90 gier, dostępnych zarówno na urządzeniach mobilnych, konsolach, jak i komputerach. Artifex Mundi jest jednym z globalnych liderów w segmencie gier typu HOPA (Hidden Object Puzzle Adventure). Od początku 2020 roku strategicznym kierunkiem dalszego rozwoju firmy jest koncentracja zasobów w ramach dwóch wewnętrznych studiów skupiających się na produkcji gier mobilnych monetyzowanych w modelu free-to-play w dwóch gatunkach: gier Hidden Object oraz gier RPG.

Źródło: Artifex Mundi SA

udostępnij: