Przychody Grupy BoomBit w styczniu 2025 r.
Komunikat od BoomBit SA
Przychody Grupy BoomBit w styczniu 2025 r. wyniosły 20,0 mln PLN (+8,1% m/m), w tym 19,9 mln PLN z gier mobilnych i 0,1 mln PLN z projektów blockchain. Wydatki na User Acquisition wzrosły do 11,5 mln PLN (+22,8% m/m), a koszty prowizji platform zmniejszyły się do 1,4 mln PLN (-22,4% m/m). Grupa miała 20,3 mln pobrań i 7,1 mln PLN (-3,3% m/m) przychodów pomniejszonych o UA i prowizje platform. Bez uwzględniania przychodów z projektów blockchain wynik ten wyniósł 7,0 mln PLN (+9,0% m/m).
“W styczniu odnotowaliśmy wyższe przychody zarówno w przypadku gier Mid-Core jak i Hyper-Casual, wzrosły również wydatki marketingowe w obu tych kategoriach. Kolejny miesiąc z rzędu motorem napędowym naszych wyników jest Darts Club, w przypadku którego obserwowaliśmy znaczący wzrost zainteresowania i wyników w trakcie Mistrzostw Świata w tej dyscyplinie. W styczniu gra osiągnęła historycznie najwyższy poziom DAU i spodziewamy się kontynuacji bardzo dobrych wyników tego tytułu także w lutym. Warto zauważyć, że bardzo dobre wyniki pod względem osiągniętych przychodów zanotowały wydane w grudniu 2024 roku gry Walk King - Race on Stairs i Truck Transport Simulator. Jak co roku jesteśmy również beneficjentem polityki Google’a i zmniejszonych kosztów prowizji, dzięki czemu do przekroczenia pierwszego miliona dolarów wynoszą one 15% zamiast 30%, co widoczne jest przede wszystkim w przypadku gier Mid-Core.” - powiedział Marcin Olejarz, Prezes Zarządu Boombit.
W styczniu 2025 r. najlepiej zarabiającymi tytułami były Darts Club (5,5 mln PLN przychodów), Hunt Royale (2,7 mln PLN), oraz Downhill Race League (1,4 mln PLN).
Źródło: BoomBit SA