7Levels ponad dwukrotnie zwiększył przychody ze sprzedaży dzięki Kong: Survivor Instinct
Komunikat od 7Levels S.A.
7Levels S.A., producent i wydawca gier wideo wypracował w IV kwartale 1,7 mln zł przychodów netto ze sprzedaży, co stanowi wzrost o 157,76% r/r. Zysk netto spółki wyniósł natomiast 722 tys. zł. Wpływ na wyniki miało przede wszystkim wprowadzenie do sprzedaży gry Kong: Survivor Instinct z końcem października ub.r. oraz intensyfikacji działań promocyjnych i sprzedażowych pozostałych tytułów z portfolio.
W IV kwartale 2024 roku Kong: Survivor Instinct cieszył się największym zainteresowaniem na konsoli Sony PlayStation 5, gdzie osiągnął najlepsze wyniki. Drugą najchętniej wybieraną platformą był Steam. Natomiast na rynkach azjatyckich, gdzie za dystrybucję gry odpowiada 4Divinity Pte Ltd, to właśnie Steam odnotował najwyższy udział w sprzedaży, stanowiąc około 31% całkowitej sprzedaży na tej platformie. Warto zaznaczyć, że przychody ze sprzedaży gry Kong: Survivor Instinct stanowiły około 75% ogólnych przychodów ze sprzedaży wszystkich gier z portfolio studia, nie wliczając wynagrodzenia od 4Divinity Pte, Ltd wynikającego z podpisanej umowy wydawniczej.
– Premiera Kong: Survivor Instinct to kamień milowy w rozwoju 7Levels. Zauważamy duże zainteresowanie grą i planujemy kontynuować działania, które pozwolą utrzymać długi ogon sprzedażowy – komentuje Krzysztof Król, wiceprezes 7Levels. – Obecnie koncentrujemy się na intensywnej promocji oraz naprawie błędów zgłaszanych przez graczy. Tytuł bierze udział w szeroko zakrojonych akcjach marketingowych na platformach Steam, GoG, PlayStation i Xbox, co znacznie zwiększa jej potencjał sprzedażowy i wzmacnia rozpoznawalność marki 7Levels. Kampania obejmuje współpracę z influencerami, działania w mediach społecznościowych oraz aktywną komunikację z graczami – dodaje Król.
Spółka prowadzi także wstępne prace nad prototypowaniem kolejnych projektów w tym remastera pierwszej autorskiej gry Castle of Heart. Tytuł planowany jest do wydania na wszystkich wiodących platformach: PC, PlayStation, Xbox Series oraz Nintendo Switch. Dodatkowo, w ramach strategii dywersyfikacji źródeł przychodów, 7Levels przenosi kolejne gry na nowe platformy, których premiery zaplanowane są na nadchodzące okresy. Wśród projektów znajdują się porty Fight Legends: Fighting Games, Football Cup 2025 oraz Tennis Open 2025 na konsolę Nintendo Switch..
– Stabilizacja sytuacji finansowej, spodziewany długi „ogon sprzedażowy” tytułu z IP Monstervers, rozwój nowych projektów oraz opracowywanie kolejnych portów gier zewnętrznych deweloperów pozwalają nam z optymizmem patrzeć w przyszłość i na nadchodzące kwartały – komentuje Krzysztof Król, wiceprezes 7Levels.
Legendary Monsterverse, zbudowany na przestrzeni dziesięciu lat, to rozległy wszechświat opowieści, który przenosi nas w nową, katastrofalną rzeczywistość, gdzie mityczne potwory okazują się prawdziwe. Od premiery Godzilli w 2014 roku, przez Kong: Skull Island (2017), Godzilla: King of the Monsters (2019), aż po Godzilla kontra Kong (2021) i bijący rekordy Godzilla x Kong: The New Empire, Monsterverse zdobył ponad dwa miliardy dolarów w globalnym box office. Ostatnio wszechświat ten rozrósł się o hitową serię Monarch: Legacy of Monsters na Apple TV+. Monsterverse obejmuje także świat gier wideo, powieści graficznych, zabawek i wydarzeń na żywo, oferując epicką rozrywkę na największą możliwą skalę.
7Levels to akredytowany deweloper gier wideo na konsole Nintendo specjalizujący się w produkcji gier platformowych. Krakowskie studio od 2014 roku opracowuje, testuje i dystrybuuje tytuły na różne platformy (praca na zlecenie dla innych producentów gier), obecnie szczególnie koncentrując się na w pełni autorskich produkcjach skierowanych do fanów platform Nintendo.
Źródło: spółka 7Levels S.A.