Przejdź do treści

udostępnij:

Kategorie

Emisja akcji Gaming Factory oraz debiut na GPW [Wideo z webinaru]

Udostępnij

We wtorek, 30 czerwca odbył się webinar z prezesem Gaming Factory, Mateuszem Adamkiewiczem. Spółka przygotowuje się obecnie do debiutu na Głównym Rynku GPW, który poprzedza emisja akcji. Zapisy trwają do dzisiaj (1 lipca), a Gaming Factory planuje pozyskać w IPO od 15 do 17 mln zł.

Podczas wczorajszego webinaru prezes Gaming Factory opowiedział o działalności spółki. W kalendarzu premier znajduje się blisko 30 gier, które zostaną wydane do 2021 roku. Zgodnie z nową strategią, spółka zamierza realizować projekty o znaczącym potencjale sprzedażowo-marketingowym oraz zwiększać przychody z produkcji własnych tytułów. Dlatego w ramach trwającej emisji akcji planuje pozyskać od 15 do 17 mln zł.

Mateusz Adamkiewicz na koniec webinaru wziął udział w długiej i szczegółowej sesji Q&A. Prezes Gaming Factory odpowiadał zarówno na pytania dotyczące spółki jak i zmian, które zachodzą na rynku gamingowym.

Udostępnij